Recent Post

Wednesday, September 07, 2016

Saya Bukan Suami Orang Alasan Pembatalan Hanya Diketahui Fafau – Hafiz


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Kalau sebelum ini sumber mendakwa punca pembatalan perkahwinan antara Fara Fauzana adalah kerana Hafiz telah pun berkahwin, ternyata dakwaan tersebut adalah tidak benar. Setelah mendiamkan diri sekian lama, Hafiz muncul untuk menepis segala tohmahan, dakwaan dan fitnah tidak berasas yang telah dilemparkan kepada dirinya. Menurut Hafiz, dirinya masih belum berkahwin, bukan suami orang dan baru berusia 30 tahun, bukannya 38 seperti yang digembar-gemburkan sebelum ini.

hafiz fara fauza

Kata Hafiz:-

Status perkahwinan saya bukan alasan pernikahan saya dibatalkan oleh Fara Fauzana. Alasan mengapa perkahwinan itu dibatalkan hanya diketahui oleh Fara. "Saya juga ingin menyatakan ada beberapa perkara tidak tepat dan spekulasi yang dilaporkan oleh banyak media cetak dan media atas talian. "Pertama, saya tidak menghadiri sidang media (bersama Fara) berdasarkan kepada persetujuan bersama dengan Fara.

Ia dilakukan untuk melindungi privasi saya dan keluarga saya. "Satu lagi perkara tidak tepat ialah usia saya. Sebelum ini dilaporkan saya berusia 38 tahun dan ini tidak benar. Saya hanya berusia 30 tahun, tahun ini,

Saya masih lagi cuba menenangkan diri daripada pembatalan perkahwinan saya sendiri. Ia sangat memberi kesan mendalam juga kepada saya,

fafau

Hafiz juga turut mengakui penerbitan dakwaan berbentuk fitnah tanpa mendapatkan pengesahan itu menyebabkan keaiban tidak dapat dipulihkan kepada nama baiknya dalam masyarakat serta komuniti perniagaan. Malah Hafiz mengalami tekanan emosi yang tidak sepatutnya dan kerugian kepada beliau serta ahli keluarga terdekat. Apa-apa pun nampaknya punca pembatalan perkahwinan Fara Fauzana dan Hafiz akan terus menjadi misteri. Mungkin inilah yang dinamakan tiada jodoh. Apa pendapat anda? Sumber Berita Harian.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Berita Harian

Malaysia Kini

Mypotnews Links

Submit ExpressFree Webmaster Tools
Ping search engines.

Contact Form

Name

Email *

Message *