Recent Post

Friday, February 26, 2016

Isu Video Dikecam, Adik Neelofa Tampil Minta Maaf!


Anda Mahu Berkongsi Berita Ini?

Sebelum ini kecoh apabila tersebar satu video di mana adik kepada pengacara terkenal, Neelofa iaitu Ameera Khan telah mengutarakan pendapat tentang perbezaan antara sekolah kerajaan daengan sekolah antarabangsa. Namun, pendapat beliau telah mecetuskan kemarahan netizen kerana Ameera seolah-olah memperlekehkan sekolah kerajaan.

Ameera 7

BACA: (VIDEO) Netizen Berang Dengan Tindakan Adik Neelofa Kutuk Sekolah Kerajaan!

Yang terbaru, Ameera telah tampil meminta maaf kepada umum atas ketelanjuran kata-katanya malah dia juga tidak berniat untuk menyakiti mana-mana pihak berhubung isu tersebut.

Ameera 6

"Saya ingin memohon maaf kepada sesiapa yang tersinggung dengan penyiaran video itu baru-baru ini. Saya tidak berniat sama sekali untuk menyakiti anda dalam apa jua cara sekalipun. Semua yang saya katakan itu adalah berasaskan daripada pengalaman saya dan pemerhatian saya seperti yang dinyatakan dalam video."

"Saya hanya membandingkan, saya tidak bermaksud untuk menghina. Saya merasakan saya mempunyai hak untuk meluahkan pendapat saya dan anda mempunyai hak untuk memberi komen, bersetuju atau tidak bersetuju dengan pendapat itu."

Ameera 8

Bahkan, Ameera turut kesal atas tindakannya itu dan berjanji akan lebih berhati-hati dalam berbicara atau mengeluarkan pendapat sendiri.

Apapun, perkara sudah terjadi. Ameera pun sudah meminta maaf kepada pihak yang berkaitan. Rasanya tidak perlu lagi kita memperbesarkan isu ini.

LAGI ARTIKEL MENARIK:

  • Adik Neelofa Nafi Tegur Aurat Fazura, Bukan IG Sebenar!
  • Fake Account Adik Neelofa Cetus Kontroversi Di Foto Fazura?
  • Kumpulan Forteen Menyangkal Dakwaan Bakal Berpecah



  • Smiley :)
    :D
    :)
    :[
    ;)
    :D
    :O
    (6)
    (A)
    :'(
    :|
    :o)
    8)
    (K)
    (M)

    No comments:

    Post a Comment

    Popular Posts

    Berita Harian

    Malaysia Kini

    Mypotnews Links

    Submit ExpressFree Webmaster Tools
    Ping search engines.

    Contact Form

    Name

    Email *

    Message *